top of page

ביטוח נסיעות לחו"ל - לגימלאים או לחולים במחלות כרוניות

מה מטריד גימלאים או חולים במחלות כרוניות (בכל הגילים) בכל הקשור לביטוח נסיעות לחו"ל ומה הפתרונות?

מאת: ירון נאמן, מנכ"ל סוכנות הביטוח "זהר את נאמן" מכיוון שאני מתמחה בביטוח נסיעות לחו"ל לגמלאים ולחולים במחלות כרוניות, מגיעים אלי באופן טבעי אירועי בריאות מגוונים שזוקקים פתרון לביטוח נסיעה לחו"ל. השאלה שמטרידה את רובם היא האם יוכלו לצאת לחול כאחד האדם.

למשל: סבא בן 90 רוצה לצאת לחול עם 3 דורות של ילדים, נכדים ונינים – האם הוא יוכל?

בעצם, ממה מוטרד הנוסע הפוטנציאלי לפני שהוא מתכנן נסיעה?: מי יכסה את עלויות הנסיעה מראש - אם תבוטל עקב מצב בריאות. מי יכסה את ביטול הטיסה והחזרה המוקדמת ארצה מחול. מה משך השהות שיתאפשר לי עקב גיל או מצב בריאות.

התשובה אולי תפתיע אתכם!

סוכנות "זהר את נאמן" מסוגלת היום לתת מענה ביטוחי עד גיל 120! וכמעט בכל מצב בריאות קיים. גם כאן נכונה האמרה הידועה: "חנוך לנער על פי דרכו" כי למעשה גיל הוא אירוע ביולוגי אך לא בהכרח בריאותי. יש למשל אדם זקן בן 50 ולחילופין אדם צעיר בן 90. הכל בראש שלנו. יש חולה סרטן בעיצומם של טיפולים ויש חולה סרטן שעברו 5 שנים מתום טיפוליו. שניהם חולי סרטן אבל כל אחד מהם יקבל ממני פתרון פרטני אישי, שיבוא לידי ביטוי גם בהיקף הכיסוי הביטוחי, גם במשך השהייה בחו"ל וגם בעלות הפרמיה. לדוגמא: חולה סרטן (חמש שנים לאחר המחלה) הנמצא במעקב רפואי, אינו דומה לחולה סרטן שזה עתה סיים את הטיפולים. יחד עם זאת שניהם יכולים לקבל כיסוי ביטוחי! עוד דוגמא: נסיעה לארה"ב של אדם זקן או חולה עלולה להיות יקרה פי כמה וכמה לחברת הביטוח מנסיעה זהה ליוון. ביקור במחלקת מיון בבית חולים בארה"ב עולה פי כמה וכמה מביקור זהה אל מול מדינה כמו יוון ודומותיה. או למשל, הטסה רפואית מארה"ב לישראל יקרה במאות אחוזים מהטסה דומה מיוון או כל מדינה אירופאית. אנו סוכנות הביטוח המובילה בישראל לביטוחי הגיל השלישי עד גיל 120!

וכן למתן פתרונות ביטוח רחבים כמעט לכל מצב בריאות קיים.

לשאלות, ייעוץ ועדכונים שוטפים 
השאירו פרטים מלאים 

תודה! הפרטים נשלחו בהצלחה

קטגוריות
פוסטים אחרונים 
  • Facebook Basic Square
עקבו אחרינו בפייסבוק
bottom of page